Co mam zrobić gdy zapomniałem hasła?
W przypadku gdy zapomnimy swojego hasła, należy kliknąć w napis „Nie pamiętasz hasła?” i podać swój adres e-mail, który był użyty w procesie rejestracji. Na podany adres wysłane zostanie nowe hasło.
        
Czy posiadanie loginu i hasła jest konieczne aby móc dokonywać zakupów?
Nie, posiadanie loginu i hasła nie jest konieczne. Można dokonywać zakupów bez rejestracji. W tej opcji nie ma jednak możliwości sprawdzenia historii zamówień. Przy kolejnych zamówieniach trzeba ponownie wypełnić dane dotyczące dostawy. Nie można również korzystać z ewentualnych promocji dla stałych klientów.
        
Jak dokonać rejestracji w sklepie internetowym?
Aby dokonać rejestracji w sklepie należy kliknąć napis "Zaloguj się" i następnie w polu "Stwórz konto" wpisać swój adres e-mail. W następnym kroku należy podać wszystkie wymagane dane. Po kliknięciu przycisku „Zarejestruj się” zostanie wysłany e-mail z linkiem aktywującym. Po kliknięciu w link można dokonywać zakupów w sklepie.
        
Czy mogę dokonać zmiany lub uzupełnienia danych adresowych, które podałem w procesie rejestracji?
Można dokonywać zmian swoich danych adresowych, wystarczy po zalogowaniu kliknąć w napis „edycja danych”.

Czy mogę wycofać złożone zamówienie?
Staramy się, aby zamówienie było przekazywane do realizacji niezwłocznie po jego złożeniu. Nie ma możliwości wycofania złożonego zamówienia. O rezygnacji można poinformować BOK drogą mailową - informacja ta spowoduje wstrzymanie wysyłki, jeśli paczka jeszcze nie została wysłana.

Jaki jest termin realizacji zamówienia?
Termin realizacji zamówienia jest uzależniony od sposobu dostawy paczki oraz specyfiki towaru. Zamówienia wysłane kurierem docierają do klienta w ciągu 2-4 dni roboczych. W przypadku, gdy towar jest realizowany pod "życzenie klienta" (np. kolorystyka, rozmiar stolika czy ławy) czas realizacji zamówienia wydłuża się o czas jego produkcji. Oferujemy możliwość indywidualnego doboru kolorystyki czy rozmiaru niektórych produktów i z tego powodu nie ma ich na magazynie. W takim przypadku czas realizacji może się wydłużyć nawet do 30 dni. O wszelkich takich sytuacjach informujemy klienta niezwłocznie. Jednocześnie umieszczamy te dane w opisie produktu.

Czy mogę zmienić coś w zamówieniu?
Zgodnie z regulaminem naszego sklepu internetowego nie mamy możliwości modyfikacji zamówień już złożonych. Można próbować anulować zamówienie wysyłając na adres sklep@stylmebli.pl e-mail z informacją o rezygnacji z zamówienia i złożyć zamówienie raz jeszcze z poprawnymi danymi. Wysłanie „niechcianego” zamówienia zostanie wstrzymane, jeśli paczka jeszcze nie została wysłana.

Jeśli zamówię dwie rzeczy, ale osobno, czy mogę je otrzymać w jednej paczce?
Tylko w przypadku powiadomienia nas o takiej sytuacji i pod warunkiem, że jesteśmy w stanie to zrobić. Niektóre towary (np. meble) są przesyłane do klienta bezpośrednio od producenta.

Czy mogę sprawdzić status realizacji zamówienia?
Status zamówienia widoczny jest w historii zamówień dla klientów zarejestrowanych. Ponadto klienci otrzymują maile generowane automatycznie informujące o statusach: potwierdzenie przyjęcia zamówienia, przyjęcie zamówienia do realizacji, wysłanie zamówienia. Ostatni e-mail zawiera również informację o numerze listu przewozowego.

Czy mogę osobiście odebrać towar zamówiony w sklepie internetowym lub w siedzibie Państwa firm?
Niestety w chwili obecnej nie ma możliwości osobistego odbioru towaru w naszych sklepach.

Czy zamówiony produkt może być wysłany jako prezent?
Sklep internetowy nie zapewnia opakowań prezentowych. Natomiast jeśli płatność za towar zostanie dokonana on-line (przedpłata) to można podać dowolny adres dostawy - np. osoby, którą chcemy obdarować.

Jakie są koszty dostawy paczki?
Koszty dostawy są uzależnione od sposobu płatności oraz rodzaju dostawy (Kurier/Poczta Polska/Paczkomaty InPost). Dodatkowo należy pamiętać o wadze i gabarytach paczki. Staramy się aby każde zamówienie było w koszyku dokładnie opisane pod względem kosztów jego dostarczenia. W szczególnych przypadkach powiadamiamy klienta o zmienionych kosztach w stosunku do koszyka. Jednak takie sytuacje powinny być marginalne.

Aktualne informacje znajdziesz tutaj: 

Czy mogę zamówić towar z opcją wysyłki za granicę?
Tak, ale po uprzednim ustaleniu kosztów wysyłki poza teren Polski.


Na jakie konto bankowe mogę dokonać płatności za zamówienie?

EMT GROUP Sp. z o.o.
Miła 4/14
11-010 Barczewo
Mbank nr: 98 1140 2004 0000 3502 7911 5951

Jaki jest termin zwrotu pieniędzy za odesłany towar?
Zwrot pieniędzy następuje niezwłocznie (najczęściej w ciągu 14 dni) po otrzymaniu przez nas produktu od kupującego i sprawdzeniu czy towar nie jest uszkodzony i nie nosi śladów użytkowania.

W jaki sposób są zwracane pieniądze za odesłane rzeczy?
W przypadku płatności przy odbiorze pieniądze są zwracane na numer konta podany w formularzu zwrotu. Jeśli była wykonana płatność on-line, pieniądze zwracamy na konto, z którego robiony był przelew.
        
Czy mogę oddać zakupiony produkt?
Pełną informacje znajdziesz w dziale "Zwrot towaru - kliknij"


Czy jest możliwość wymiany artykułu bez rozliczenia pieniężnego?
Niestety nie ma możliwości typowej wymiany. Można oczywiście dokonać zwrotu i jednocześnie na inny rozmiar lub kolor złożyć nowe zamówienie.

Czy wszystkie wyświetlone produkty na stronie internetowej są produktami dostępnymi?
Na stronie internetowej wyświetlane są wersje dostępnych kolorów czy rozmiarów danego modelu. Dostępne kolory i rozmiary można wybierać tylko z belki kolorystycznej i rozmiarowej. To czy dany towar jest aktualnie dostępny "od ręki" należy sprawdzać w opisie produktu. Staramy się zawsze podać niezbędne informacje na ten temat.